Growth Bridge en Nascom (www.nascom.be) vertrokken vanuit een simpele stelling. Een man uit de 21ste eeuw vindt het best moeilijk om de juiste scheermesjes te kopen. Via de Raz*War-scheerproducten (www.razwar.com) van Growth Bridge, lanceren Growth Bridge en Nascom nu samen een iPhone applicatie.
Met de gratis applicatie "Raz*War" kan je van op om het even welke iPhone of iPod touch je scheermesjes bijvullen op basis van het geselecteerde scheermesmodel (eenvoudig of geavanceerd). Raz*War richt zich vooral op mannen die houden van de allernieuwste technologische snufjes, en zelfs gadgetliefhebbers.
Opgelet met snijwondjes tijdens je aankoop ;-)
Heb jij een iPhone (of iPod touch)?
Download dan nu de gratis applicatie: http://i5.be/bbo
Over Raz*War
Het merk Raz*War en de site razwar.com werden in de zomer van 2009 gelanceerd door Growth Bridge (growthbridge.eu). Dit Belgische bedrijf werd opgericht door drie 'serial ondernemers'. Raz*War wil kwaliteits-scheerproducten aanbieden aan een juiste prijs.
Nascom (nascom.be) is een innoverend bedrijf, gespecialiseerd in het ontwikkelen van technologische platformen. Daarbij verbindt het alle businessaspecten met een hoog niveau van interactie, dat nodig is om een totaaloplossing te kunnen bieden.
Meer informatie:
David Hachez - Brand Activist Raz*War - +32 476 969 838 - david(at)razwar.com
Stephane Leborgne - Creative Director - +32 486 688 017 - stephane.leborgne(at)nascom.be
No comments:
Post a Comment